reklama

Dva brehy a most

V poslednej dobe som stále viac a viac presvedčený o tom, že som absolútne mimo motivácie a inšpirácie k písaniu. Tiež mi napadlo prečo asi. Ľudia venujúci sa písaniu blogov, kníh alebo iných článkov sa delia na pár skupín, samozrejme podľa rôznych kritérií. Sú to ľudia, ktorí dokážu písať o všetkom a potom ľudia, ktorí dokážu písať len keď sú zaľubení alebo keď su sklamaní a sami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)


Vždy keď som sak niečomu chcel zmôcť, skončil som absolútne nikde. Bez jedinej normálnejmyšlienky alebo použiteľnej vety. Je to jednoducho ťažké keď človek myslíväčšinu času na svoju milovanú osobu. Potom všetko ostatné vám príde podradenéa myšlienky nie sú sústredené. Celý prejav zaľúbeného človeka sa mení. Keďniekto dokáže ozaj ľúbiť je to dar. Ale čo to musí byť keď dokáže zaľúbenýčlovek aj racionálne rozmýšľať? Je to znak vyvolených a či je to vôbecmožné? Mne to proste nejde. Aj keď myslím, že až tak iracionálne na tom mojenápady nie sú. Len nie som schopný niečo napísať alebo vymyslieť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Naopak pripocitoch úzkosti, samoty alebo nešťastia to ide veľmi ľahko.Paradoxne, väčšinou vtedy zo mňa vyjdú pozitívne ladené veci aj keď občasobtierajúce sa o negatívne aspekty niečoho alebo zlé veci. Hlavne to premňa vtedy pôsobí ako ventilácia. Pri dobrej nálade nemám respektívne nechcemventilovať nič.

Lenže, teraz somchcel toto prekonať, aspoň sa o to pokúsiť. Snažím sa o to už takmermesiac a pol a ako úboho to vyzerá. Mám chuť napísať o tom čoprežívam ale je to mimoriadne ťažké. Asi nemám dosť dobrú slovnú zásobua vyjadrovacie schopnosti na to aby som opísal niečo tak krásne a príjemné.Dnes som so svojou láskou pozeral ako tečie rieka, ako sa na nej odráža slnko,ktoré sa neustále schováva a vychádza spod oblakov a nakonci zapadneza hory (a ráno jak na potvoru vylezie na úplne opačnom konci). Pri tomto manapádali myšlienky, áno, skákali na mňa a škriabali z každej stranyaspoň raz, od chrbta aj dvakrát. Boli to veľmi pozitívne myšlienky týkajúce savšetkého. Napríklad taký most, kazí prírodnú scenériu a pritom jehoposlaním je spájať dva brehy rozdelené chladnou riekou. A čo tá chladnárieka? Robí nepohyblivé okolie dynamickým, dáva mu život, ktorý by bez toľkéhomnožstva vody len ťažko existoval. A to nepohyblivé okolie, ktoré jevlastne krásnou scenériou, dáva priestor rieke aby mala kade tiecť. Všetko takdokonalé prepojené. Ako dvaja ľudia, sediaci na brehu, v objatí, oči lenjeden pre druhého a pre okolitú krajinu. Tiež nás spája most a medzinami je rieka ale nie veľká, len taký malý potok, ktorý je medzi každými dvomarôznymi ľuďmi aby sa dali oddeliť ich individuality. Most je naopak silnýa pevný, držiaci dva brehy nerozbitne pokope a tiež naše vlastnéokolie, naša aura, tak šťastne rozžiarená. A tak jediné slová, ktorédokážem povedať: Srdiečko, ľúbim Ťa.

Matej Jelínek

Matej Jelínek

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ťažko by som tu asi obsiahol všetko čo by som o sebe vedel povedať. Asi bude lepšie, keď ma spoznáte cez to čo píšem, pretože cez činy alebo tvorbu človeka ho môžete spoznať oveľa lepšie ako z jeho opisov.No pár vecí hádam povedať môžem. Milujem šport, som súťaživý typ a niekedy musím byť za každú cenu prvý (no tak zas za každú nie). Tiež mám rád hudbu a hru na gitare. Spev radšej nespomeniem, lebo neviem či sa to tak dá nazvať, ale snažím sa. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu