reklama

Netráp sa, že si šťastný

Nemohol som dopustiť aby sa sem táto báseň nedostala. Jej autorom som ja plus dvaja moji spolužiaci. Každý do nej vložil to svoje a striedali sme sa po veršoch, pričom nikto z nás nevedel o čom píše ten predtým. A tak vzniklo to čo vzniklo a každý si v básni môže nájsť to svoje a niečo si aj odniesť. Tretí sa pridal až ku koncu a možno aj zistíte presne ktorým veršom. Musím ešte spomenúť, že sme to písali na hodine matiky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Bieleho Budhu bolesť trápi

Rozmýšľam čo by som vymyslel, dumám nad svetom

Brucho ho bolí, asi zjedol priveľa kvaky

Nenachádzam vhodné slová útechy

Hrmí sa a v hlave mi blýska

Obrazy kalného sveta odrážajú sa od hladinymalinkého jazera

Ako modrý oheň budúcnosť telo mi stíska

Pažravosť sveta z mojich chvejúcich ústdo vody vyviera

Krvavá jabloň, šmátram po plodoch

Horiace kúsky života mi vypaľujú pľúca

No ako temnota valím sa po schodoch

Do neba svet sa točí, zelený sa víri, chytá majeho ruka vrúca

Keď padám

„Neštvi ma lebo ťa pán integrálu zruší“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Miliardy myšlienok skrývam

Krvavá rieka po rozpálených kameňoch pláva

To čo len málokto tuší

Klas kýsi do srdca mi vraví,

Že nie je to svet čo pokojnú hladinu ruši

No nohami v červenej tekutine, spaľuje mahorká láva

Nesnažte sa prísť na skrytú myšlienku, domojej časti básne som sa nič také ani nesnažil dať len som písal veci, ktoré mievokovala moja nálada v hlave, takže žiadny zámer. No spolužiak do svojichveršov zaujímavo opísal niektoré veci, ktoré vás asi pri prvom čítaní nenapadnú,ale tak veľa šťastia ak na ne budete chcieť prísť

Matej Jelínek

Matej Jelínek

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ťažko by som tu asi obsiahol všetko čo by som o sebe vedel povedať. Asi bude lepšie, keď ma spoznáte cez to čo píšem, pretože cez činy alebo tvorbu človeka ho môžete spoznať oveľa lepšie ako z jeho opisov.No pár vecí hádam povedať môžem. Milujem šport, som súťaživý typ a niekedy musím byť za každú cenu prvý (no tak zas za každú nie). Tiež mám rád hudbu a hru na gitare. Spev radšej nespomeniem, lebo neviem či sa to tak dá nazvať, ale snažím sa. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu