reklama

Valentín

Tak a je to  tu po roku zas. Pripravujeme si obálky a pozdravy, vystrihujeme srdiečka, rozmýšlame komu to poslať. Blíži sa nám sviatok zaľúbených a tento rok to je s mimoriadnou atmosférou...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu


Za mojich neuveriteľných 17 rokov života somsa ešte pred dňom svätého Valentína nestretol s toľkými odporcami tohtosviatku ako je tomu tento rok. A ak to nie sú odporcovia, sú to aspoňľudia, ktorým je tento sviatok úplne ukradnutý. Ja neviem čím to je. Keď saniekoho spýtam či už vie komu pošle Valentínky tak mi len povie, že to neuznáva,že to je blbosť. A prečo? Lebo je to veľmi komerčný sviatok, ktorý len pomáhaobchodníkom zarobiť na pohľadniciach a kvetoch a podobne. A potompreto, lebo dokazovať svoju lásku zrovna v jeden deň je hlúpe, lebo by smemali dokazovať, že ľúbime každý deň. Toto ja nikomu neberiem, je to pravda, keďniekoho milujeme, tak by to mal vedieť stále, lebo to prináša radosť, keď je človekmilovaný. No lenže vidím ako to je, málokto dokáže povedať čo má na srdci a niekedyaj hlboko v ňom a tento sviatok je pre mňa práve taký, že všetkypekne schované pocity sa vynárajú a mi po nich môžeme siahnuť a vydaťich zo seba a spraviť tým niekomu radosť a sebe tiež.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Premnohých ľudí je to sviatok povrchný a ak im aj niekto povie, že ich má rád,neradujú sa z toho, lebo tomu neveria. Ja neviem, ja by som asi niekomukoho nemám rád pozdrav na Valentína neposlal a myslím, že to by spravil málokto,takže aj taká mala Valentínka je prejav aspoň nejakej náklonnosti. A namiestotoho aby sa radovali a cítili lásku aspoň jeden deň v roku, budú ešteaj tento deň pindať a možno ešte viac ako hociktorý iný deň. Všetko je prenich trápne. Najviac ma to doráža na ľuďoch ktorý po minulé roky tento sviatokaj mali radi, no teraz akoby sa pridávajú k väčšine aby nešli mimo toho čoje „in“, lebo takýchto ľudí tu teraz máme kopu. A možno to potom aj kopec ľudízamrzí, keď im ich blízke osôbky pošlú Valentínky a oni si uvedomia, že tomali spraviť aj oni. No nemrzí to ani tak tých čo ich nedajú, ako skôr tých,ktorí ich nedostanú, lebo je tu stále dosť ľudí ktorým na tom záleží.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pamätám sa na jeden deň sv. Valentína keď somani ja nič nedostal a bolo to niečo hrozné. Ja viem, že si niekedy takétoveci až moc beriem lebo som strašne mystifikovaný (na toto sa nepýtajte, neviemto vysvetliť, ale je to pravda), ale v teň deň som bol z toho naozajnešťastný, teda len na jednej strane. Na druhej strane som bol rád, že somsvojej láske (tajnej) vyjadril svoje detské city zaľúbenosti, no sklamanie boloz toho, že ona necítila to isté. Teraz je to pre mňa skôr o tom abysom dával a nie dostával, takže ma také sklamanie nemôže postihnúť a naviacnie som zaľúbený.

A nevidím problém v tom aby sme tedaaspoň raz do roka povedali ostaným ako ich máme radi a poslali im aspoňmail. Však napíšte jeden a pošlite ho všetkým. Pokiaľ v ňom nebudeniečo ako: „pošli 10 ľuďom do 5 minút inak umrieš,“ tak to vie naozaj potešiť.A isto to poteší aj tých, ktorí tento sviatok radi nemajú aj keď možnosvoju radosť ani nedajú najavo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže ak aj ste odporca, myslite na tých, ktorýmna tomto dni záleží a skúste sa prispôsobiť, pretože Valentín je ako jedenveľký sen, ktorý sa môže splniť ak ho budú snívať všetci. A ak dokážete byťmilí na Valentína, skúste to aj deň predtým, aj deň potom a potom neskôrtiež, ak to bude takto, tak možno aj ja začnem pokladať tento sviatok zanepotrebný, ale dokiaľ sa ľudia nebudú tolerovať, rešpektovať a mať saradi, budeme ho myslím potrebovať a nemôžme ho preto odsudzovať rečami akýje to komerčný a povrchný sviatok. Je to deň ako každý iný, a preto jetaký aký si ho sami spravíme, tak kým nebudeme vedieť spraviť tak celý mesiac,nebodaj ešte rok, snažme sa udržať aspoň tento: 14.2.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Prajem Vám teda pekný Valentín ;)

Matej Jelínek

Matej Jelínek

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ťažko by som tu asi obsiahol všetko čo by som o sebe vedel povedať. Asi bude lepšie, keď ma spoznáte cez to čo píšem, pretože cez činy alebo tvorbu človeka ho môžete spoznať oveľa lepšie ako z jeho opisov.No pár vecí hádam povedať môžem. Milujem šport, som súťaživý typ a niekedy musím byť za každú cenu prvý (no tak zas za každú nie). Tiež mám rád hudbu a hru na gitare. Spev radšej nespomeniem, lebo neviem či sa to tak dá nazvať, ale snažím sa. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu