reklama

Môj Životopis

Som blázon. Neveríte? Je to pravda, ale nie preto lebo by som sa tak správal, ale skôr pretože to tak raz niekto povedal. Ani neviem kedy to bolo a v podstate je to jedno...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

...no každý kto somnou oslavuje narodeniny v rovnaký deň je tiež blázon. Nemám rád tútopranos, teda toto porek, teda tú vetu čo mi to vraví. Vždy keď niekomu poviemkedy mám narodeniny, tak sa mi zasmeje, že čo som to ja za somára, ale no čouž. A ešte k tomu som aj východniar, no nerozprávam tak ako ostatníľudia z Košíc, pretože tam nebývam. Prežívam to už 17-y rok a stáležijem.

 Mojanajstaršia spomienka siaha až neviem kam, snáď do minulého života alebo taknejako pretože som bol taký zaguľatený a mal som chvostík, myslím, že párľudí tomu vraví bičík a ja stále neviem čo tým chcú povedať. No a keďsom bol takýto, niekam som plával, až som prišiel k nejakému vajcu. Boloväčšie ako ja, asi dinosaurie. Ďalej si pamätám ako som sa hrával vonkus kamarátmi. V piesku a podobne. No najlepšie bolo aj tak blato,lebo piesok je veľmi sypký a nič sa z neho nedá postaviť. Takto somsa hrával vždy poobede, lebo doobeda som chodieval do škôlky a tam somnadväzoval rôzne známosti a tiež som sa hrával. Väčšinou s nejakoustavebnicou, pretože som chcel byť archeológ. Nejde to dokopy? To asi preto,lebo kosti sme v škôlke veru nemali. Akurát tak kuracie. No lenže ajo tie sme prišli po tom čo si jeden chlapec myslel, že sa mu taká veľkázmestí do krku. Nezmestila. Odvtedy už s nami do škôlky nechodila mama vravievala, že to preto, lebo neposlúchal. Ja si však myslím, že totak nebolo. V škôlke som mal aj prvú lásku. Bol to aj môj doposiaľnajdlhší vzťah.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Asikeď som mal 6 rokov som musel ísť na zápis do takej veľkej budovy čo stojí prinašom paneláku až dodnes. Vraví sa tomu škola. Ja som tam išiel preto, lebo mimali dať šlabikár. Nevedel som čo to je, ale kamarát ho mal už rok domaa nevedel si ho vynachváliť, tak som chcel aj ja. A naviac som dostalaj vlastnú značku, bola to obálka. Veľmi sa mi páčila, no páčil sa mi aj pes,ale toho už mal Peťo a tiež mrkva ako som mal v škôlke, ale tú mi zasvzala Denisa. Možno by som ich mal aj ja keby som neprišiel na zápis posledný.Ale to už je teraz jedno. Dva roky som chodil s týmito spolužiakmi dotriedy a myslím, že som aj celkom vynikal, lebo nie každý si dokázalrozbiť hlavu o dvere šatne tak, aby mu tam ostala ešte 2 týždne obrovskáhrča. A tiež som asi vedel aj najrýchlejšie čítať, teda okrem Simony, aletej nikto nerozumel. Dokonca som vedel aj počítať a písať už predtým nežsom do školy prišiel. Ako som chcel spomenúť, po dvoch rokoch na tejto školezvanej: II. ZŠ v Dubnici nad Váhom som prestúpil na III. ZŠ a topreto, lebo som tam mal možnosť učiť sa angličtinu a bol som vo výberovejtriede. Opäť len dva roky a následne na to moje ambície začali siahaťvyššie. Odišiel som teda na gymnázium. Osemročné. Z toho teda pre mňavyplývalo asi to, že sa budem musieť (m)učiť na jednej škole celých 8 rokov. Zažilsom tu veľa zaujímavých situácii a nabral kopec nových skúseností.A isto ich ešte pár zažijem, minimálne maturitu, ktorá ma čakáo necelé dva mesiace. Ach jaj!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Nemyslitesi, že som nejaký milovník školy, to nie. Občas si na úkor učenia zašportujem.Aspoň sedemkrát do týždňa, nech nestratím formu a je mi jedno čo. Aj šachje predsa šport a občas aj veľmi nebezpečný, ale to sem pliesť nebudem.Lepšie sú však basketbal alebo futbal, tam môžete svoju neschopnosť zvaliť nainých hráčov tímu čo sa bohužiaľ v šachu nedá. A ani v dáme, aledámu nemám rád, lebo v nej vždy prehrám. Futbal som hral kedysi ajzávodne.

 Okremfutbalu viem pracovať aj s počítačom. Viem inštalovať, odinštalovať,zapnúť, vypnúť a raz sa mi podarilo aj sformátovať, ale to neviem ako.Moje vedomosti siahajú až k napísaniu textu v nejakom programe.A viem hrať aj hry. Som celkom dobrý v autíčkach, čomu by som sachcel venovať aj v budúcnosti. Mám dokonca v jednej hre uloženýprofil, ktorý som si sám vytvoril. Bojujem proti nespravodlivosti. Ale to zasv inej hre.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Mámskúsenosti s podnikaním a vyjednávaním. Neraz som si už vyjednal abysom bol dlhšie vonku. Ale som slušný a ako sa vraví: „nech už somo 20.00 v posteli, aby som mohol byť 22.00 doma.“ A terazk tomu podnikaniu. Pracoval som ako viceprezident marketingu a vďakamojim schopnostiam a vlastnostiam (krása, razancia, dobrosrdečnosť,nápaditosť, originalita no a najmä skromnosť) sme v súťažištudentských spoločností neuspeli ani v jednej kategórii. Teda aspoň takmi to vravia niektorí moji známy. Ja som im za túto poctu samozrejme veľmi vďačný.Som rád keď vidím chválu a to nemusí byť len na moju osobu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Keďbudem dospelý, budem navrhovať stavby. Pár štadiónov, dva mrakodrapy, jednoobrovské nákupné centrum a tucet rodinných domčekov. A plus jeden preseba a moju priateľku. Ten bude stáť v Grécku, lebo tam je peknea majú tam veľké červené rajčiny. Nemám rád rajčiny, ale s mojimšťastím bude do nich moja priateľka isto blázon. A tam bude šťastná. Jatam budem snáď tiež šťastný a možno sa mi tam podarí dospieť, ale mám skôrdúfať, že nie? To je jedno. Nejako to už bude.

Matej Jelínek

Matej Jelínek

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ťažko by som tu asi obsiahol všetko čo by som o sebe vedel povedať. Asi bude lepšie, keď ma spoznáte cez to čo píšem, pretože cez činy alebo tvorbu človeka ho môžete spoznať oveľa lepšie ako z jeho opisov.No pár vecí hádam povedať môžem. Milujem šport, som súťaživý typ a niekedy musím byť za každú cenu prvý (no tak zas za každú nie). Tiež mám rád hudbu a hru na gitare. Spev radšej nespomeniem, lebo neviem či sa to tak dá nazvať, ale snažím sa. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu